Com organitzar un esdeveniment esportiu

Temps de lectura: 3 minuts

Estàs pensant a organitzar un esdeveniment esportiu?
Organitzar un esdeveniment esportiu és una cosa gens simple. Molts són els diferents passos que cal seguir i tots interrelacionats: des de la ideació de l'esdeveniment, passant per la planificació i comercialització, fins finalment arribar a l'execució.

Descuidar un o més aspectes d'alguna d'aquestes fases pot perjudicar l'èxit de l'esdeveniment

Estratègia

1) Anàlisi i Design Thinking

Com Sèneca deia "Mai bufa vent favorable per a qui no sap a on anar": el primer pas cap a l'èxit és una bona planificació i en Sportmadness som perfectament conscients d'això.

Perquè un esdeveniment esportiu es transformi en una experiència única i inoblidable per als usuaris, el primer requisit és realitzar procés detallat d'anàlisi previ. Volem entendre quins són els objectius i condicionants del nostre client, per ajustar cada procés de disseny d'esdeveniment al voltant d'aquests.

Per a això apliquem una metodologia Design Thinking que ens permet crear productes i serveis a mida, involucrant al nostre client pas a pas. Busquem constantment idees noves i innovadores, per sorprendre, satisfer totes les necessitats i trobar la solució més eficaç. A més d'això, vam elaborar una previsió econòmica exhaustiva perquè tota la inversió estigui sota control i permeti optimitzar els resultats. La nostra experiència i coneixement en gestió esportiva ens permet tenir cura cada detall, creant experiències d'esport amateur de forma sostenible i professionalitzada, ajustades a cada pressupost, però sempre aconseguint el màxim de la qualitat.

Pantalla 2020-01-03 a 12.40.45

2) Comercialització i promoció

Perquè un esdeveniment pugui tenir la difusió necessària cal que sigui present digitalment. Per això dotem a tots els nostres serveis d'una pàgina web o una landing page que expressi 100% l'objectiu i el valor de el projecte. Amb això els usuaris podran a més inscriure ràpidament i de forma senzilla gràcies als nostres processos digitalitzats: proporcionem plataformes de pagament, aplicacions i totes les solucions tecnològiques necessàries per garantir la millor experiència.

Com a experts en màrqueting digital esportiu, Volem donar als nostres clients la seguretat d'arribar al seu públic objectiu: amb campanyes promocionals SEM o Paid Mitjana, accions SEO i offline (premsa, mitjans), farem tot el soroll necessari i aconseguirem arribar allà on calgui.

A el mateix temps, donem el nostre suport en tot el procés de recerca de patrocinis esportius i l'activació dels mateixos durant l'esdeveniment.

3) Execució

Un cop planejat tot, només queda posar-lo en marxa: en Sportmadness ens assegurem que tot funcioni sense cap inconvenient.

El primer pas fonamental, perquè un esdeveniment es dugui a terme de forma adequada, és el respecte de les nomes en matèria de compliance i seguretat. Respectem escrupolosament tota la legislació vigent tant a nivell laboral com de protecció de dades i les altres obligacions previstes per la normativa. Tot el nostre equip té com a màxima prioritat salvaguardar els usuaris, tant a nivell de seguretat com de privacy.

A més d'això, tenim cura de la operativa minuciosament perquè cada peça estigui al seu lloc el dia de l'esdeveniment: Recursos materials i humans, últimes accions de màrqueting ... no deixem res a l'atzar i controlem que totes les peces encaixin correctament.

4) I després de l'esdeveniment?

Un cop acabat l'esdeveniment, ens queda un últim pas: analitzar els resultats. Mesurem l'impacte de la realització de el projecte, recollim totes les dades claus i els facilitem al nostre client, avaluant junts quin ha estat el compliment de l'objectiu.

I tu, Vols comprovar si som tan bons com diem?

'Organitza el teu esdeveniment!

Crea una experiència esportiva única gràcies a la nostra ajuda

Anar a dalt